U ponedjeljak se na Savskom nasipu kod Hendrixovog mosta, u sklopu Green River Festa, prikazuje animirani film iz 1997. godine Čudnovate zgode šegrta Hlapića, u režiji Milana Blažekovića. Šegrt Hlapić je miš kojega zločesti majstor postolar optuži da je kriv što su čizmice za njegovu mušteriju praščića premalene. Hlapić odluči otići u svijet i razgaziti čizmice. Na svojem putovanju Hlapić doživi razne pustolovine, a mišica Gita postaje mu suputnica. Ulaz na projekciju je slobodan.
Na Ljetnoj pozornici Tuškanac u utorak je na rasporedu dokumentarni film Joan Baez: Ja sam glasna, koji donosi priču o karizmatičnoj ženi – glazbenici iz naslova, koja je tijekom 60 godina svojim angažiranim stihovima promijenila glazbeni i kulturni krajolik Amerike.
U srijedu se na Ljetnoj pozornici Tuškanac prikazuje komedija o odrastanju Sunce mamino redatelja Koste Đorđevića, smještena na užareni beton beogradskog predgrađa, koja prati snalažljivog šesnaestogodišnjaka koji će pokušati napraviti sve ne bi li osvojio djevojku u koju je zaljubljen. U dvorištu Pri Nami na rasporedu je besplatna projekcija filma Voljeti Patriciju Highsmith, biografskog dokumentarca koji se temelji na dnevnicima spomenute majstorice psiholoških trilera i vitalne figure queer povijesti. Film se fokusira na njezinu potragu za vlastitim identitetom i turbulentan ljubavni život te baca novo svjetlo na njezino pisanje.
U četvrtak je na programu još jedan film iz programa Kinoteka u šumi, posvećenog filmskim klasicima zbog kojih smo i zavoljeli sedmu umjetnost. Ne okreći se je nadnaravna psihološka drama o bračnome paru koji dolazi u doticaj s duhom svoje preminule kćeri. Riječ je o fascinantnoj studiji intime bračnog para suočenog s traumom gubitka u režiji Nicolasa Roega, koja je svojim inovativnim režijskim i montažnim rješenjima, upotrebom boje i uopće prikazom intimnosti u braku ostavio veliki utjecaj na čitav niz redatelja. Na Ljetnoj pozornici Tuškanac prikazuje se restaurirana inačica filma, u sjećanje na posljednjeg aristokrata britanske kinematografije – Donalda Sutherlanda, koji nas je napustio u lipnju ove godine.
U petak imate priliku pogledati hvaljenu Himeru u režiji Alice Rohrwacher, jedan od naslova koji je obilježio Filmski festival u Cannesu – pasolinijevsku priču o suvremenom Orfeju, koja gledatelje uvodi u osebujan svijet pljačkaša etrušćanskih grobnica u Toskani, a pritom funkcionira i kao meditacija o prolaznosti, klasnim odnosima i ljubavi.
Subota donosi pretpremijernu projekciju filma Supstanca, senzaciju ovogodišnjeg Filmskog festivala u Cannesu. Priča o glumici koja za svoj 50. rođendan počne konzumirati lijek koji će osloboditi njezinu „mlađu, bolju i savršeniju verziju“ nadahnuto je režirana, zabavna i groteskna satira na suvremeni Hollywood, posebice način na koji se u njemu tretiraju žene. Kritika je hvalila hrabar, autoironični nastup Demi Moore u povratničkoj ulozi, kao i zaigranu režiju Coralie Fargeat, koja se ne ustručava odvesti gledatelja daleko izvan zone komfora. Supstanca je bila i jedan od favorita za Zlatnu palmu, a naposljetku je nagrađena za najbolji scenarij.